Kız çocuğu 1 buçuk erkek 2 diyorlar, benim kızım yazın 1 buçuk yaşıyor sıcaklarda kesme hasta olur diş çıkarıyo diyolar, süt hakkı 2 diyen var. Benim biraz rahatsızlıklarım var 1 buçuk diyordum ama köpek dişleri çikarken kesilmezmiş. Nasıl oluyor kızlsr herkes bişey diyor ilk bebek çık zormuş