Merhabalarr kızım 14 aylık biraz biraz başlamak istiyorum tuvalet eğitimine. Bu yaza kadar iyice kavrasın 2 yaşından sonra da bezini çikarıp tuvalete yaptırmak istiyorum. Daha ufak olmasına rağmen herşeyin hemen farkına varıyor ne dediğimizi anlıyor aynı şeyleri o da yapıyor belki bu fırsatla öğretmeye başlarım dedim. Sizce erken mi biraz daha bekleyeyim mi? Erken tuvalet eğitimi yapan var mı yaptıysanız ne zaman başladınız ve ne kadar sürdü?