MademoiselleZengin55 Yigitoglum_2 Ben bebeğim 45 günlükken cerrah anneye yaptırmıştım.Asudan Tuğçe Çil,araştırabilirsiniz.Atakum’da kliniği var,çok memnun kaldım.Arkadaş tavsiyesiyle gitmiştim bende🌸🙏
Yigitoglum_2 MademoiselleZengin55 devlette düşünüyorum aslında . Fiyat ne kadara yaptırdınızsxx çok acaba
betulatalar 3 ay önce savaş coşkuna yaptırdık devlette gayet rahat geçti doktorumuzda iyidi tavsiye ederim