Bebeğim 14.5 aylık birkac gundur tek uykuya gecirdim. Ancak şöyle bir sorun var mesela bugun 13.45de uyudu 15.00da kalktı hemen yani 1 saat 15dk uyumuş oldu ve bu çok az degil mi ? Ben şimdi tekrar uyumak istese bu saatten sonra nasıl uyutucam onu baya geçe kalıcak. Ilk gun 2 saat 15dk uyumuştu gayet iyidi dün 2 saat uyudu gayet iyidi ama bugün 1 saat 15dk uyuyunca karnıma ağrı girdi 😀 alışma sürecinde böyle şeyler normal mi yani zamanla uzar mı bu süre ?