8bucuk aylik bebegim 3merken cok fena isiriyo emm3k istemiyo 4saatte bi zorla 3msiriyom disardanda bisey yemiyor onceden yogurt yerdi simdi agzina acmiyo hic kitliyoo goguslerim yara oldu canim cok yaniyo dayanamiyorum bagriyom oda korkup agliyo sonra cok uzuluyorum bendee dislerim sıkmaktan disim agriyo neden boyl3 anlamadim zaten dogdu dogali zor em3n bi bebek mamada istemiyo biberon zaten almiyoo sasirdim iyceeee basina gelen ve cozum onerisi olan varmi acaba😳😭🙄