gokceege çok geçmiş olsun ama öyle büyüyor onlar üzülmeyin. Ben kızımı o kadar kolladım simdi 5 yasında krem yara bandı vs. İstemiyor. Biyerine bişey oldugunda hemen kanıyo mu diyor. Uyyunca krem sürebiliyorum . Alısması lazım böyle seylere. Görümcemin oğlunda çenesinde ve ayağnda dikiş var heryeri mosmor. Hep biyerlere vuruyor. Üzmeyin kendinizi