vecihi anladım normal doğum mu oldu benimki de hepsi gitmedi yavaş yavaş sızıntı gibi ama çok da az değil birde bir şey sorcam açıklık bakarken acı oluyor mu biraz önce dr baktı hafif canım yandı herkeste mi oluyor acaba ama bağırmadım azıcık bacaklarımı sıktım kastım o kadar