Merhaba hanımlar ben 6 gün önce doğum yaptım sezeryan ile bebeğim doğduğunda bir sıkıntı olmadığı söylendi sonrasında hızlı nefes aldığı için bizi yoğun bakıma yatırdık yattıktan sonra 2 günü oksijen desteğini kestiler 6 güne kadar antibiyotik tedavisi tamamlaması için hastanede ekaldık bugün taburcu olacaktık enjeksiyon crpsi 15 çıkmış ve bu bebek bu enfeksiyonyonu hastanede kaptı 2 vizit doktoru geldi bebeğin genel durumunun iyi olduğunu enfeksiyonunda hafif olduğunu söyledi ama kendi doktorum 2 3 gün daha kalmasını söylüyor bu bebek bu enfeksiyonu zaten o ortamda kaptı ve aldığı 6 günlük antibiyotik tedavisi bebeğin enfeksiyonunun düşürür mü ben bebeğimi imzayla çıkarmak istiyorum acaba dışardan iğneyle tedaviye devam edebilir miyiz