MyDarlingSon Kızlar eşimin erkek kardeşi evleniyor nikah olacağı için o kadar hazırlanmaya değmez diye, takım pantolon ceket giysem basitmi kalır 😆
uykusuzanne__ MyDarlingSon MyDarlingSon pantolon ceket giysem basitmi kalır 😆 Yo niye basit kalsın ki gayet şık 👍 olur
endoplazmikretikulumiste MyDarlingSon beyaz elbise giyip geline göz dağı ver 🤪🤪🤪🤪 şık sade ama şık bir takım elbise en güzeli bence de nikahın en güzeli gelin olmalı diğer hanımların aşırı süslemelerine karşıyım , gelin prenses gibi hissettirilmeli özel gününe destek verilmeli güzel anılar İçin 🎀