Kızlar merhaba, oğlum 14 aylık. 7 buçuk aylıkken elinden tuttuğumuzda yürümeye başladı. Ortalama 10 aylıkken emekledi, hatta biz emeklemeden direkt yürür dedik ama emekledi. Her neyse, yaklaşık 9 aylıktan beri de sıralıyor tutunup gidiyor her yere. Yurume arkadaşı var onunla evin içinde geziyor. 1 haftaya kadar yerde ellerini bırakıp duruyor gel gel yaptığımızda 4-5 adim desteksiz yürüyüp bize geliyordu. Ama onu da bıraktı. Ellerini bırakıp duruyor, 1 dakika filan duruyor hemen hemen ama yürümüyor. Herkeste ne zaman yürüyecek vs diye soruyor. Biliyorum 18 aya kadar zamani var ama herkes sorunca endişe ediyorum. Çocuk doktorumuz da useniyor o yüzden böyle sorun yok dedi ama yine de korkuyorum. Ellerini bırakıp duruyor mesela çok sevdiği bir şeyi gösterip gel hadi al diyoruz ama direkt yere oturup emekliyor öyle geliyor. Yürümesini teşvik etmek için başka ne yapabiliriz?