filtrekahvemm sevaltenekeci doktorlar bırakın emsin parmaklarını tanıyor diyor benimki de çok emiyordu hala ara ara emer ellemem hiç
dogakusumx sevaltenekeci işte bu beni korkutuyor nasıl bıraktırcam bilmiyorum benim de yeni başladı 3 aylık
aysey07 sevaltenekeci canım 2 aylıkken emdi parmağını kızım 3. Ayda dişi çıktı şimdi sadece dişini kaşımak için kullanıyor ellerini salya da varsa çok dişe yorabilirsin doktor çok normal engel olma demişti bana