bulutx hayır neden geç olsun ki hala sütünüz geliyor çok iyi hatırlıyorum bi ara sadece iki mememden de 20 cc süt çıkıyorken 3-4 gün sonra 180 cc den fazla süt gelmişti. Öncelikle şunu söylemek istiyorum ne kadar mama verirseniz sütünüz o kadar azalır çünkü bebeğiniz alması gerekeni mamadan alır ve sizi yeteri kadar emmez. Böylece memeye az miktarda süte ihtiyacım var gibisinden uyarı gönderir. O yüzden kesinlikle memeyi daha çok vermelisiniz. Bebeğiniz ne kadar emerse sütünüz o kadar artar. Ve diğer etkenler bol dinlenmek, bol su içmek günde 2-2.5 litreyi bitirin, dereotu, yeşil soğan, tahin-pekmez, bulgur pilavı, yeşil mercimek, helva, komposto(dut kurusu, kuru üzüm vb şeylerden), incir inanılmaz güzel süt yapıyor bunlardan bol bol yiyin. Beslenmeniz çok önemli sabah kahvaltınız aksatmayın, ara öğünleri atlamayın. Elinizin altında kuruyemiş bulundurup sürekli yiyin hem sütü de yağlandırır