Merhaba arkadaşlar bebeğim 1 ay 25 günlük mama ile besliyorum ilk zamanlar göğsümü tutmadığı için mama vermek zorunda kaldık şuan göğüsümü alıyor fakat süt gelmediği için 3-4 dk emiyor şu an tekrar sütümü arttırmak istiyorum eds yöntemi ile sütünü arttıranlar var mı varsa bir göğüsten eds ile mamayı verip diğer göğsü sağıyor muydunuz nasıl ilerlediniz yardımcı olabilirseniz çok sevinirim