akkoyun28 Kızım 2 ay 20 günlük. Uykusu gelince çok huysuz oluyor. Uyutmaya çalışıyorum ama hemen uyuyamıyor. Uyuyana kadarda çok ağlıyor. Sizler nasıl uyuyuyorsunuz bebişlerinizi