[silindi] ilkokul ve ortaokulda ciddi uyum sorunu vardı, sürekli şikayet geliyordu. Lisede iki kez lise değiştirdik, sorunlar yaşadı. Lise döneminde DEHB için bir süre ilaç kullandı ama sonra bıraktı. İlaçla daha iyiydi. Üniversiteyi ilk senesinden kazandı, veteriner hekimi oldu. Şu anda kendi veteriner kliniği var. Hala bazı DEHB belirtileri gösteriyor ama eskiye oranlar daha iyi. Kardeşimin çok potansiyeli vardı, hep üzülüyorum yazık oldu diye. Çok daha iyi yerlere gelebilirdi yani buna da şükür tabii.