hndathn ay maşallah ya , üstün zeka bence çokk farklı birseymis , zeki çocuk farklı üstün zeka farklıymış. Ha derseniz ki üstün zekalı olmasını istermisiniz istemem çünkü anladığım kadarıyla sıkıntılı süreçler oluyor . Normal bir çocuk olsun yeterli bana ,üzerine düşününce çoğu çocuk da zeki oluyor bence