Merhaba arkadaşlar. 22 günlük bi bebeğim var. Doğduğu günden beri emiyor ama sol göğsümü çok isteyerek almıyor bu yüzden sol göğüste sütümde azalma var bu sabah makina ile sağım yaptım sadece 20 ml süt çıktı bu durum beni çok üzüyor
Sütümü artıracak tavsiyelerinize ihtiyacım var. Çok fazla su içiyorum bunun dışında neler yapabilirim ?