Mrahaba anneler
Kızım 14 aylık yürüyor ama sürekli düşüyor (13 aylıkken yürümeye başladı).
Düşüyor dereken sürekli değil tabi bazen kafasını vuruyor bazen popusunu üstüne düşüyor.
Bu normal mı ? Böyle yaşayan bi durum var mı? .
İnternete bakıyorum otizm fln diyorlar , çok endişelindim valla
Ve eşim kızımız düşünce çok sinirleniyor bu çocuk sakat diyip duruyor bende üzülüyorum 😟