elifozkan Dısarı cıkardığımda yolda görenler sevmek için durdurup konusunca ya da prkta falan cok daha kücük göründüğünü söylüyolar ya normalde 7,5 nerdeyse 8 aylık ama 5 gibi diyolar üzülüyorummmm
haticekasikci elifozkan bir anne için bunun ne kadar can sıkıcı yada moral bozucu olduğunu düşünmeden konuşuyorlar işte bebeğin sağlıklı ve mutluysa gerisini boşver gitsinn
Meri-Mel elifozkan Kızım 29 aylık 2 yaşında var mı ,ay boğazına kaçmasın ay çok küçük ay minicik Ayyy yemiyor mu delircemmmm😬
Ummuglsm41_ elifozkan kızım 15 aylık biraz minyon bayramda yürüdüğünü ve yaşını geçtiğini söylediğimde çoğu kişi şaşırdı olabiliyo yani her çocuk kendine özel kafana takma
goktugharun elifozkan benim bebeğimi de görenler hala yürümüyor mu diye soruyor 18 aylık olcak hala yürüme yok malesef insanlar dengesiz anneleri üzüp kırıyorlar
Dedektifgadget goktugharun yakında yürür biiznillah komşumun kızı da öyleydi 18 ayı geçince yürümeye başladı çok güzel yürüyor
goktugharun Dedektifgadget ay insallah hep olumlu seyler duymaya ihtiyacım var gerçekten bıktım herkesten herkes kıyas yapma peşinde ne zaman bir yere gitsek hala yürümedi demesi sinirimi bozuyor..
Dogacelik elifozkan onlar hep konuşur. Küçük derler zayıf derler. Emiyor mu derler, emse bıraksın artık derler. Emzik görsünler bıraksın artık derler. 1 yaşı geçsin konuşmuyor mu derler. Bezli görürler bıraksın artık bu yaz derler. Onlar hep konuşur hep ama hep..💆🏻♀️💆🏻♀️💆🏻♀️
Dedektifgadget goktugharun yürür canım inşallah merak etme ama ben yürüme arkadaşı tavsiye ederim kullanmış sındır belki
goktugharun Dedektifgadget 2 haftadır kendi kendine kalkıyor 5 6 adım atıyor yürüme arkadaşı ile gidiyor biraz kendi kendine bakalım bende arada bi ellerinden tutup 5 6 adım atıyor sık sık yapmaya calısıyorum ama ben zorladıgımda yapmıyor kendi isteğinde kalkıyor yapıyor
Dedektifgadget goktugharun inşallah canım dediğin gibi bizim komşumuzun kızı da öyle kendi istediği zaman yürüyordu çok şükür yürüyor şimdi merak etme 💘
goktugharun Dedektifgadget 12 gün sonra 18 aylık olcak nörolojiye gidicez sanırım o zamana kadar yürümezse insallah gerek kalmaz ya sağlık problemi yok sonucta belki 19 ayda yürür yani doktorlarda hemen yönlendiriyorlar😐
Dedektifgadget goktugharun inşallah yürür canım sen bol bol egzersiz yaptır teşvik et evet 18 aydan sonra yönlendirme yapıyorlar
Minikprenses_1 elifozkan amaanboşver milletin ağzı durmaz laf olsun torba dolsun bizimkide 6aylık biri bir yaşında mı diyor diğeri zayıf sanki diyor saçma sapan yorumlar sağlıklı olsunlarda ortalamada olsunlar gerisine bakma