Kızlar bebeğim 2 ay 23 günlük ve kucağımızda uyuyor yalnızca bu durumdan şikayetçi değilim, ki ben istiyordum son trimester bitene kadar güvenli bir bağ oluşması adına, dünyaya adapte olması adına kucağımızda uyumasını…
Ve artık son trimesterin sonuna yaklaşıyoruz. Henüz yatağına yatırmayı denemedim ve açıkçası cesaret edemiyorum da çünkü ağlamasını istemiyorum, bu sebeple işinin ehli birisinden eğitim almak istiyorum.
Var mı eğitim alıp memnun kalan?
Kaçıncı ayda aldınız?
Bebeğiniz almadan önce ne şekilde uyuyordu?
Ne kadar sürede olumlu sonuç aldınız?
Ücretleri vs neler bilgi verir misiniz rica etsem?