Bebeğim emmeyi 4 aya doğru öğrendi. Doğduğu günden o zamana kadar ağlayarak dişlerimi sıkarak emzirdim kızımı. Denemediğim şey kalmadı. Havalandirdim, gümüş kapak, lansinoh, garmastan, Ayva çekirdeği jeli, tahin yağı. Yok yok yok. Bebeğim emmeyi öğrenene kadar geçmedi. Meme ucum içerideydi biraz da ona bağladım düzgün kavrayamiyordu yani. Biri diğerinden daha çok yaraydı üst derileri soyulmuş kıpkırmızı ici görünüyordu. Diğeri bir nebze daha iyiydi 2 hafta kadar o kötü durumda olanı sağdım verdim diğer göğsümü emzirdim. Sağıp verdiğim göğsüm 2 haftada iyileşti meme reddi olmasın diye hemen sagmayi bırakıp emzirmeye devam ettim. Ondan beri yara olmadı hiç. O arada 4.5 aylık olmuştu.