14 aylık oğlum geçen hafta hipospadias ameliyatı olacaktı ama grip oldu 2 hafta sonraya ertelendi yani on gün sonra olacak şu an hasta gibi değil ama sadece bi ara ara öksürük ve burun akıntısı kaldı bunlar da engel olur mu acaba hemen geçirmek için neler yapabilirim geçse bile acaba yeni hastalık atlattığı için ameliyat riski olur mı kafamı karıştırdı bunlar