Öncelikle herkese merhabalar. 25 günlük bebeğim var. Dün akşamdan beri sürekli ağlıyor, ne istediğini bilmiyorum. Karnı tok, altı temiz, gazını çıkarıyor. Şu saat oldu hâlâ uyumadı uyumak istiyor ama uyuyamıyor. Nazar duası açtım, uyusun diye dualar dinlettim fayda etmedi. Acaba neyi olabilir yardımcı olabilir misiniz bana. Artık ruh gibi oldum bebeğim uyumayınca bende uyuyamıyorum çok uykusuzuz ikimizde.