Bebeğim 21 günlük 3250 doğdu ilk kontrolünde doktor kilo kaybı normal dedi sonra 2 haftalıkken de 3200 çıktı kilosu geriden geldiği için emzirip mama verdim ardından ara sıra da sağım yapıyordum ama düzenli değil. bugün de 21 günlük 3450 olmuş doktor emzir ardından hemen sağ önce o sütü ver dedi sonra mama isterse mama dedi 15er dakika her iki göğsümü de emzirdim ardından her iki göğsü de 10ar dakika sağdım 45ml süt çıktı. Bu bebeğim memeden sütü boşaltamıyor mu demek? Yani o yüzden mi kilo alamıyo? Eğer öyleyse boşaltabilmesi için ne yapmam gerekir acaba? Yardımcı olursanız çok sevinirim bebeğimin kilo alamaması beni çok üzüyor :(