Meraba kızlar 1 ay 3 gün oldu doğum yapalı hemoroidim öncesinde vardı ama dikkat ediyordum kabız olmuyodum hiç sıkıntısını yaşamıyodum bayadır ama doğumdan sonra iyileşme süreci bebişle ilgilenme derken yediğimi içtiğimi takip edemedim kabız yapan şeyleri de yemiş oldum lohusa olunca bide havalar da soğuk gidince yürüyüş hareket sıfırlandı hemoroidim çok fena durumda şu an kontrole gittiğimde doktora söyledim bi krem verdi onu kullanıyorum ama geçmiyor oturamıyorum bebeğimi emzirirken çok zorlanıyorum ağlıyorum çoğu zaman 😣😣 doğum sancılarından beter durumdayım önerebileceğiniz şeyler var mı bunun sonu ameliyat olup kurtulmak galiba 😣😣