Arkadaşlar oğlum 27 aylık ve bugün eğitimde 2. günümüz. 2 gündür sadece bir kez tuvalete yaptı çişini. Ben ilk tuvaletten korkuyor sanıyordum ama bugün anladım ki yaşadığı sey korku değil. Sadece çişini kakasını tuvalete yapmak istemiyor. Başka durumlarda banyoya giriyor çıkıyor problem yok. Ama hadi gel çiş yapalım diyince kaçıyor kucagıma alış götürmek istesem aglıyor çırpınıyor. Lazımlık olayına girmek istemiyorum. Bu durumu yaşayan var mı? Sizce düzelir mi önümüzdeki günlerde?