Oğlumun yıkandığı küvette ki suyu kullanmadığım balkona dökerim.
Vileda da kalan suyu da aynı şekilde.
Mutfak çöp kovasını 3 günde bir su ile doldurur mutfak bezini, süngeri, sünger askısını içine koyar domestos dökerim. Sabaha kadar bekler. Ve içinde kalan suyu balkona dökerim.
Prizde fiş bırakmam.
Tavuk ya da et haşladıysam eğer sularını buzluğa atar çorbalar da kullanırım.
Önceden gece lambası açık olurdu. Artık kapatıyorum. Bu sayede oğlum da gece uyanmayı aza indirdi.