Uykusunda bol bol emzir benim Kızım da uyurdu hatta ilk gün 4 saat uyudu doğar doğmaz hiç emmedi hemşireler uyandıramadılar uykusunda biraz mama verdik hemen geri uyudu ve sürekli sarılık olmadı benimki 40 I çıkana kadar uyurdu gece de 4 saatte bir uyanırdı emer tekrar uyurdu uyku bebekleri bizimkiler doktor uyandırma gece derdi ama gündüz her fırsatta emzirirdim saat başı 2 saatte bir 2 saati geçirmezdim. Sağlığı gayet iyi şimdi 7 aylık pek uyumuyor ama bu aralar 😂 korkma boşuna stres olma sağlıkla büyüsünler inşallah 🙏