inci86 22 aylıkken kendi isteğiyle bıraktı. Bezi çıkarıp lazımlığa koşuyordu. Bende bi çıkarayım dedim, hemen alıştı. Eğer sinyalleri alıyorsanız bezi istemiyorsa falan bence deneyin. Ki benimki o zaman çsss , dada diyordu. Çiş ve kakaya. Anne bile diyemiyordu. Konuşmayla falanda alakası yok