Merhaba hanimlar, yaklashik 2 ay once sezeryan dogum yaptim, 2ci sezeryanim, sonrasinda saglik sorunlari yashiyorum once bacaklarim cok agriyordu gucsuz gibiydi, ayak parmaklarim uyushmush ve cok ushuyor sanki hep buz gibi. Amma esas sorun ellerimde, sanki parmaklarimi eskisi kadar hizli kullanamiyorum bash parmaklarim da cok zayif haraket ediyor, amma agirlik kaldirmakda sorun yasamiyorum yani parmaklarim aktiv diyil eskisi gibi, avuc icinde sinir agrisina benzer hafif sizilti ve kasinti gibi hiss ediyorum. Kulakarimda basinc, yuzumde gerginlik hissi, vucutta segirmeler de var, bu tarz sorunlar yashayan oldumu? Ne zaman gecti?? Norolojiye gorundum emg ve mr cekildi bir sorun olmadigini soylediler. Somatizasyon ola bilir dediler amma psikolojik olarak parmaklar boyle zayiflarmi?