Merhaba kızlar, oğlum 28 aylık. Yaklasık 3-4 aylıkken molfıx mavi pakete geçtik. Memnundumda aslında. 1 yasından beri 6 no kullanıyoruz. Sık sık taşırmaya başladığı için geceleri prima 7 noya geçtik. Dün parkta oğlum oturur gibi ciş yaptı ve çiş direk dışarıya aktı. Ara ara gün içinde de böyle kaçırmalar olunca molfıxe iyice uyuz oldum. Primaya muadil var mıdır kullandıgınız? Prima alacağım ama 7 no dar geliyor oğluma sadece geceleri cok hareket etmediği için takıyorum. Zaten çişini kakasını söylüyor. Tuvalete yapıyor. Önümüzdeki ay uçağa bineceğiz buyüzdrn 3-4 ay sonra bıraktırmayı dusunuyorum. Şuan prima gibi olan bi bez arıyorum