narinl Merhaba kızlar bebeğim 42 günlük sürekli ağlıyor gazını çıkarıyorum karnını doyurum yine ağlıyor onu sevmek istiyorum yine ağlıyor ne zaman gözlerime bakacak agulaycak internetten bakıyorum normalde yapması gerekmiş 🥺sizin bebişler nasıl ne yapmam gerek normal mi
Madamehappyyyyy narinl Kolik olabilir mi? Benim oğlum da hep ağlayan uyku sevmeyen bir bebekti 4 aylıkken düzelmişti.
e9296 narinl benim bebeğimde sürekli ağlıyor 12 mayısta 36+4 te doğum yaptım kimsemde yok yardım edecek çıldırmanın eşiğindeyiz eşimle ama sabır çekiyoruz şuan durumu nasıl bebeğinizin
eylulevasilan narinl kolik bebek kızımda öyleydi Beyaz gürültü açın karnına yağ Mesaji yapin rahatlıyor öyle
kzmr Madamehappyyyyy toplasan 7 saat anca uyuyo geri kalan sürede hep huzursuz ağlıyo? Sizinki nasıldı ?
person Benim kızım da sürekli ağlıyor, uyumuyor. 2 aylık o kdar yıprandım ki. Bir de gazı mı vae doymuyor mu sütün yetmiyor mu cümlelerini duyduğumda bünyemde küfür etkisi…
narinl e9296 bende 36+4 de doğum yapmıştım 4 aylık olacak inanın düzeldi eskisi kadar ağlamıyor emzik kullanmıyorsanız bence verin öyle sankinleşti🩷