Berill97 Kızlar kanda enfeksiyon çıktı kızımda dünden beri kendimi yiyip bitiriyorum nerede hata yapıyorum diye, doktor böyle devam ederse yatırmamız gerekiyor dedi, daha önce bu durumu yaşayan anneler nasıl bir süreç geçirdiniz
byzyldz Berill97 sizinle alakalı değil çevreden bakteri kapıyor yatırmasının sebebi de heralde bebiş küçük
[silindi] Berill97 Sizinle alakası yok bu durumun. Canınızı sıkmayın. Benim oğlum kaç kere yattı. Hep kendimi suçladım ve panik atak oldum. Hastane de en iyi tedaviyi alıp çıkacak. Geçmiş olsun 💐
babymomm07 Bizde şu an hastanedeyiz canım aynı şeyleri bende düşünüyorum ve çok üzgünğm yatış yapıldı en az 1 hafta daha yatarsınız diyor doktor
babymomm07 [silindi] merhabalar bizde hastaneden yeni çıktık. Ben ne yapsam nasıl baksam davransam bilemiyorum ne yapmak gerekir tekrar enfeksiyon geçirmemesi için kendimi suçlayıp duruyorum 🥺