Merhabalar bebeğim prematüre doğdu.Şuan düzeltilmiş 1 aylık. Son haftalarda beslenirken veya beslenmeden hemen sonra gazını çıkarırken fışkırarak kusuyor. En son kanlı kusma nedeniyle 3 gün hastanede yattı. Tam teşhis koyamadılar. Başına böyle bir şey gelen var mı? Ne önerirsiniz?