Kızımın gözünün altı morardı ben de hemen gittim buz getirdim buzu hemen bir orduya sarıp gözünde tuttum sonra eşim geldi buzu örtüden çıkardı ve o şekilde koydu onu uyarmama rağmen dinlemedi beni buz yanığı oldu birkaç gündür krem sürüyorum ama azaldı yine sizin tavsiyeniz var mı ne iyi gelir