Mlsyhn bizde 3 uyku yapıyoruz ama bu aralar nedense ikinci ve üçüncü gündüz uykusunu reddediyo direniyo zorla uyutuyorum zorla olduğu için yarım saat uyuyup uyanıyo kaç gecedirde gece 4 5 gibi uyanıp yatakta oyalanıyo kendine uyumak istemiyo acaba üç uyku yaptığı için mi diye düşünüyorum 2 ye düşürüp denicem bu günlerde