YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU ben üç kere gittim,eşim de üç kere başvurdu şimdiye kadar,ben artık gidemem ağlayarak dönüyorum ve o şekilde kendimi acindirmis duruma düşmek istemiyorum.Bilmiyorum zoruna gidiyor,istemsizce göz yaslarim dökülüyor,kendimi tutamıyorum, böyle olunca da utaniyorum.Esim de son gittiğimizde reddedilince sinirlenip tüm hazırladığımız evraklari yırtıp çöpe attı gözlerinin önünde.Ozel çocuğum ve minicik bebeğimle ne rezilliklerle gitmiştik oysaki