Oğlumun boboreklerinde büyüme var
Dktr 1 ay önce ameliyat dedi ama biraz daha bekleyelim dedi
2 ay 18 günlüğüz bu arada
2 gecedir sabah altındaki bezi kuru alıyorum gün içinde yapıyor ama. Gece yapmıyor yarın hastaneye götüreceğim. Çok tedirginim böyle bisey başına gelen varmı?