26 eylül ve 20 aralıkta bu iğneyi yaptırdım ilk başta 15 gün kanamam oldu leke şeklinde sonra hiç kanamam olmadı 6 ay boyunca bu da bende karın agrısı ve şişliği yaptığı için şimdi yaptırmadım tekrar iğneyi normalde martta yaptırmam gerekiyordu sözüm şu ne zaman adet olurum karnım aşırı rahatsız olmaya başladı artık