cansukarakasy Biz mama kullanıyoruz ek gıdaya 4.5-5. Ayda geçmeyi düşünüyorum sizlerde öyle olan var mı
ayisit cansukarakasy doktora sorup geçmeniz daha iyi olur. Bağırsak gelişimi açısından sıkıntı yaşarsınız.
leylaaksuu cansukarakasy benim doktorum 4. ayda tadıma başla dedi sadece mamayla besleniyor bende kaşığın ucuyla elma armut muz verdim yoğurt yapıcam yoğurt vericem havuç falan ama dediğim gibi kaşığın ucuyla sadece tadını alması için 5 aylıkken de artık tek öğün veririm diye düşündüm
Kupeklergiremez Yani sürekli yoğurt ve cici bebe verdim ama e bebeğin cici bebesi organik olan diğerleri çok şekerli şuan yemeklere geçtim 7.5 aylık sizde mesela yemek yaparken içine patates atın yemeğin tadını alsın güzelce ezin yoğurt karıştırıp verin
cansukarakasy Kupeklergiremez mantıklı trendyolda satılan organik ürünleri almaya gerek kendimizin organik olduğunu düşündüğümüz sürece