momas balbocegimely 6.30 da kalktık çocuğu eşime verdim 1 saat pinekledim yatakta sonra kalktım banyo yaptım 8.30 da eşim işe gitti o 2 saat bana çok iyi geldi valla. Uyuttum oğlumu birazdan uyanır kahvaltı edicez🥲🥰
balbocegimely NeclaLeylaCeydaOhnealaneala kendi kendine oynadıkları evreye ne zaman geliniyor acaba 🤭🤭 7 aya 5 kaladan selamlar 🙋♀️
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala balbocegimely Benim oğlum bebekliğinden beri kendi haline oyalanan, oynayan bir bebekti. Şimdi de kardeşiyle oynuyolar zaten.
Pirasalipuding balbocegimely 7:30 da başladı ikizlerle bi kalkışımız oldu depo full mercedes gibi analarıda egzozundan duman çıkan şahin 😴🥱
balbocegimely Pirasalipuding dhshhsshs uflaya püfleye mesai 😂 ikiz bebek çok istiyordum ama inanılmaz zordur. Allah yardımcınız olsun 🙏🏻
Pirasalipuding balbocegimely 7:30 da başladı ikizlerle bi kalkışımız oldu depo full mercedes gibi analarıda egzozundan duman çıkan şahin 😴🥱
balbocegimely Feyzosumunannesi sizin bebe geç uyanıyor sanırırm. Arada benimki de bana bir güzellik yapsa böyle keşke 😂
balbocegimely ElvisDemir-moms ilk uykusuna yattı benimki ama dinlenmek ne mümkün kahvaltı hazırlayacağım şimdi 🙃 uyku dediğim de yarım saat 🤣