Mayazim farkını bilmşyorm ama mamanın sadece adı degstı diyolardı bugn öğrendm içeriğininde değiştiğini cocuguma gaz ve kusma yaptı isteyerek ıcmıyodu tadıda acıymış bize iyi gelen normal aptamildi onuda piyasadan kaldırıyolarmış sndi tekrar mama arayısına girdm inan icinden cıkamıyorum