justthecigarette YSR1810 biz de aynıyız. 12 aylık. 3 gündür 38-39 ateşi dönüşümlü ilaç veriyoruz düşüyor geri çıkıyor. Kanında enfeksiyon çıktı
onbesagustos aynı durumdayız bırın akıntısı da var bizde doktora götürdüm bahar nezlesi dedi iburamin cold veriyorum günde 2 defa
benseninananonim YSR1810 merhaba aynısı başıma geldi 3 yaşında 3 gündür ateşi düşüyor çıkıyor inatcı Ateş nasıl oldunuz antibiyotik kullanıyoruz ama ateş 3 gündür inip çıkıyor