momas inan bende öyle dün benim içinde zor bi gündü ilk yemeğimi akşam 9 da yedim adam akıllı. Bende ses yükseltiyorum sonra bin pişman oluyorum anlamıyor boşuna korkuttun üzdün çocuğu diye ama gerçekten kendimi kurulu bebek gibi hissediyorum sabah kalk ve yatana kadar koştur. Babasıda gelmiş bağırma diyor yahu gece siz yatınca bile iş yapıyoruz biz hal derman mı kalıyor 😓 anlatamazsın gerçekten bi şansım olursa baba olarak gelicem dünyaya😅