3.200 doğdu bebeğim şuan 6.100 kg
Doğumunda kg iyiydi ama sonradan kilo artışı yavaşladı sütte iciyo toz mama yemediği için ek gıda takviyesi (nutricia infatrini)doktor tavsiyesiyle başladık yaklaşık 1 aydır fakat hala çok düşük kilosu sizin bebekler kaç kilo veya kilo alması için neler yapiyosunuz ??
Elbette sağlıklı olması en önemlisi ama yinede üzülüyorum hala yenidoğan kiyafetlerinin bazıları oluyo bebeğime 6 aylik olacak nerdeyse :(