mrvmrtglc3 9 aylık kızımın üst dişi çıkıyor, kakasını dün sabah iki kere sıvı kıvamda bugün sabah da aynı şekilde yaptı, dişte böyle bir durum yaşayan var mı ? Doktora götürsem mi emin olamadım enfeksiyon mu oldu acaba diye. Bir de 2 gündür iştahsız
dayes mrvmrtglc3 diş hem iştahsızlık hem de ishal yapar. Ama ishal 2-3 günden fazla sürmemeli ya da gün içindeki sıklığı yine çok fazla olmamalı. Uzun sürer ve gün içinde çok sık yaparsa diş dışı bir durum olabilir. Hemşire bana böyle söylemişti. Gerçekten de 2-3 günden fazla sürmedi.
mrvmrtglc3 Gokturkmom ilk kızımda böyle bi şey yaşamadım , ikincide bağırsak enfeksiyonu da geçirdi yine aynı mı oldu diye düşündüm teşekkür ederim
zezey19 mrvmrtglc3 sonuc cikti mi benim oglumda aynisi yesil ishal yapiyor yarina randevu almak ama cok evhamlandim ben birde istahsiz hicbirsey yemedi ve huysuz mizmizlaniyor kucakta hep
mrvmrtglc3 zezey19 yeşildi , neden olduğunu bilemiyoruz doktor bağırsaklarında bi şey yok gibi dedi dinleyip, guruldama falan yoktu. Bu sabah yine sulu yaptı kakayı, dıştan kaynaklı mı bilemedim
zezey19 mrvmrtglc3 bizde gittik bugun antibiyotik ve probiyotik verdi yemek yemese bile su icsin dedi cok sukur
zezey19 mrvmrtglc3 diş kakası yeşil olmaz dedi bize doktor sordum bugün sarımsı olurmuş bir de çok doldurmaz bezi dedi diş olsaydı