bayraktarkkubra Busraaelaa ben aldım incia ama içeriğinde nano titanyum dioksit varmış direk cilde sürüldüğü için onu kullanmayacağım açılmamıştı ben sivenoyla aynıdır demiştim ama o nano değilmiş ondan temizmiş
Busraaelaa bayraktarkkubra doktor bize içerği temiz diye önermişti neymiş ki o duymamıstım daha önce teşekkür ederim bu arada
minikbebeim Bade natural stick aldım temiz içerikli henüz kullanmadım yorumları iyiydi inşallah memnun kalırım
kubi12 myavocado aynen pembe olanı önerdi bize de. Yeni 6 aylık olduk bende alacağım . Teşekkür ediyorum 🌺
merve171214 Ezgisln 3 senedir incia ve siveno kullanıyorum çok memnunum hangisi indirime girerse onu alıyorum ikisi de temiz içerikli
eddaa1 Ezgisln Türkiye de var mı bilmiyorum ben Polonya’ya göreve gittiğimde alıyorum 3 er 4 er tane çok memnunum dermedic markası da.. Sudan çıkınca su damlalarını sayabiliyorsunuz o kadar iyi
sek_kahve Ezgisln en en memnun kaldığım beeo çocuk güneş kremidir. Cildim hassas ben de onu kullanıyorum, serinlik veriyor. İçeriği temiz ve yerli malı
Nkocak myavocado bizim doktorumuz önerdi o şekilde aldık boyutu küçük ama bereketli krem diyebilirim 2 sene oldu bitmedi yapısı biraz koyu sürekerken elime yedirip sonra oğluma sürüyorum yoksa hoşalanmıyor
cennetkusum16 teachermom5 ben her dışarı çıktığında sürüyorum. Güneşe maruz kalacağı her yerde. Üzerinde süresi 1 yıl yazıyor. 1 yılı gecirmiyorum dikkat ettiğim şeyler bunlar
Ftsyckk birprensannesi41 bu ürün hem bebek hem yetişkin 1 tane alıp aile boyu kullanabiliyoruz uzun sürede gidiyor.
pembeayakkabilikiz Ezgisln cire aseptine kullanmıştık geçen sene almıştım yıne onu kullanmayı düşünüyorum çok ıyıdı ama kımse kullanmıyor galıba kımse yazmamış onu 😃
teachermom5 cennetkusum16 güneş kremleri çok az ama mustela 40 ml mesela siz kaç ml ne kullanıyorsunuz bunun denizi tatili vs var çünkü yeteceğini sanmıyorum
naniss Bende ecowell güneş kremini öneririm geçen yaz kullandık çok memnun kaldım hem bebekler için uygun hem de içeriği tertemiz gönül rahatlığıyla kullanıyorum