gebesasli aynı şeyleri bende yaşadım ortalama 4. Ayda başladı dediğiniz gibi ben zorlamasam asla yemiyordu zorladığımda da 30-40 cc anca içiyordu , kaşıkla içirmeyi deneyin ben çok içirdim öyle 60 cc mamayı 1 saatte bitiriyordu zorla , uyku esnasında vermek çok işe yarıyor şuan 6.5 aylık ve yeni kendine geldi artık acıktığı için ağlıyor çok şükür ve çok güzel besleniyor sabırlı olmak zorundasınız hepsi geçiyor zamanla