esrahzl dikişlerin sert gelmesi normal bende de olmuştu kreminizi düzenli kullanın ve temiz bir bez ile dikişin üstünü kapatın mümkün oldukça belden iç çamaşır giyin dikişe teması olmayan o sertlik dediğinizde büyük bir ihtimalle içteki dikiş ve yaradır içinizi ferah tutun ama çok sorun yaşıyorsanız doktorunuza danışın tabii