Ays1 Ben 7 yıl önce yaptırdım. Çok az ağrı çektim. Buz uygulamasını düzenli yapmalısınız ameliyat sonrası. Hiç pişman olmadım, nefes almaya başladım çünkü. Burnuma rahatça dokunuyorum. Sert bir şekilde hiç çarpmadım ama ufak tefek şeylerde bir sorun olmadı. Doktorunuzun iyi olması önemli olan. Pişmanlığınız o olur ancak.